Trexico Logistics
Ons deskundige en ervaren team staat voor u klaar. Graag stellen wij ons voor.
Sinds 2003 ben ik werkzaam bij dit mooie bedrijf. Een van de redenen dat ik hier al zo lang werk is dat we samen met een hecht team van medewerkers in een familiare sfeer de wensen van de klanten tot een goed einde weten te brengen.
De diversiteit aan klanten, producten en processen houden het spannend, geen enkele dag is hetzelfde. Door de jaren heen heb ik flink wat ervaring opgedaan en daardoor kan ik u helpen met uw logistieke proces. Wellicht kan ik u helpen door het gehele logistieke traject te verzorgen. Mocht dit teveel van het goede zijn, is ontzorgen van een deel uit uw logistieke keten ook mogelijk. Grenzeloze kwaliteit in logistiek, daar sta ik voor!
Sinds 2020 ben ik parttime werkzaam bij Trexico Logistics naast mijn eigen administratiekantoor Raak Administratie & Advies.
Ik ben verantwoordelijk voor de financiën binnen Trexico Logistics en de fiscale vertegenwoordiging van onze klanten. Het analyseren van de cijfers en zorgdragen voor de financiële gezondheid van het bedrijf is mijn taak. Ik ben trots om onderdeel te mogen zijn van dit familiebedrijf waar iedereen een stap extra zet om het optimale resultaat te behalen.
Sinds 2016 ben ik werkzaam voor Trexico Logistics. De wens van de klant staat voor mij centraal. Ik streef er naar om het elke dag een beetje beter te doen en werk daar graag aan, samen met ons gehele team.
Omdat ik ervaring heb, zowel in het warehouse als op kantoor, kan ik me goed richten op de klant én onze ambities. Denken in oplossingen, innoveren en digitaliseren zijn mijn vaardigheden. Ik houd me graag bezig met het automatiseren en verbeteren van processen. Samen zoeken we naar digitale mogelijkheden om mee te blijven doen, ook op de lange termijn.
Met veel plezier maak ik, sinds 2008, deel uit van het team dat verantwoordelijk is voor de financiële administratie van Trexico Logistics. Tevens ondersteun ik mijn collega's met de dagelijkse operationele zaken.
Ik vind het fijn om in een klein professioneel team samen te werken, om elke dag weer, de beste service en kwaliteit te verlenen aan onze klanten. Welke logistieke uitdaging u ook heeft, bij Trexico Logistics bent u zeker aan het juiste adres.
Ik ben in 2022 bij Trexico Logistics begonnen, sindsdien is het een plezier om in de moderne omgeving te werken en deel uit te maken van een zeer gemotiveerd team dat zaken naar de toekomst drijft! Voldoen aan de behoeften van onze klanten is altijd een topprioriteit voor mij, langdurige en voor beide partijen voordelige zakelijke relaties zijn gebaseerd op klantenservice.
Met mijn expertise op het gebied van supply chain, kwaliteit en probleemoplossing ben ik toegewijd om onze klanten continu te helpen. Het dynamische karakter van het werk maakt het uitdagend en interessant!
Sinds begin 2024 ben ik trots om deel uit te maken van dit team. Mijn belangrijkste doel is om elke dag de best mogelijke service aan onze klanten te bieden. Ik geloof dat groei en verbetering essentieel zijn, zowel persoonlijk als professioneel, en ik streef ernaar om elke interactie een positieve ervaring te maken.